FORGOT YOUR DETAILS?

سه‌شنبه 07 تیر 1401 / Published in اخبار, دسته بندی نشده

با توجه به اقدامات بعمل آمده و طی مراحل قانونی، مجوز ارائه خدمات پارسی پست (دارنده پروانه ارائه خدمات پستی در سراسر کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر گردید. بر اساس این مجوز شرکت پست پیشگامان (پارسی پست)می تواند خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سراسر کشور به متقاضیان و مشتریان محترم عرضه نماید.

بر همین اساس مقرر است خدمات این شرکت از طریق شرکت شبکه کاران سماء که دارای تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تامین خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات می باشد، در 3 مرحله شامل مراکز استانها، شهرهای بالای 250 هزار نفر جمعیت و شهرهای کمتر از 250 هزار نفر جمعیت، در اختیار دفاتر قرار گیرد.
شرایط واگذاری خدمات و میزان کارمزد متعلقه به دفاتر بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

شنبه 20 شهریور 1400 / Published in اخبار, دفاتر پیشخوان دولت

براساس توافقات بعمل آمده مابین شرکت پست پیشگامان بادپا (پارسی پست) یکی از اپراتورهای پستی دارای پروانه فعالیت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت شبکه کاران سماء بعنوان تامین کننده خدمات در دفاتر، بزودی خدمات پارسی پست در دفاتر پیشخوان خدمات دولت منتخب، قابل ارائه خواهد بود.
بر اساس مقررات ابلاغی میزان حق الزحمه دفاتر برای ارائه خدمات پارسی پست دردفاتر، بر اساس هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسط پارسی پست تعیین و ابلاغ خواهد شد.

لجستیک معکوس
سه‌شنبه 27 اسفند 1398 / Published in اخبار, لجستیک

امروز ما سری خود را در مورد همه موارد تدارکاتی معکوس شروع می کنیم ، ابتدا در سطح بالایی پاسخ می دهیم “لجستیک معکوس چیست؟” گذشته از پاسخ دادن به آنچه که تدارکات معکوس است ، ما همچنین تاریخ لجستیک معکوس ، فواید لجستیک معکوس و اینکه چرا این یک روند رو به افزایش است ، خصوصاً در صنایع پس از فروش ، را پوشش خواهیم داد و سپس در مورد برخی موارد استفاده از لجستیک معکوس توسط حمل و نقل و نحوه استفاده از لجستیک صحبت خواهیم کرد. ارائه دهنده خدمات می تواند از این منظر در حال رشد دنیای تدارکات به شما پا بپردازد. در طول هفته های بعدی برای این سریال عالی همراه باشید و یک متخصص شوید!

 

Reverse Logistics چیست؟

تدارکات معکوس مخفف کلیه عملیات مربوط به استفاده مجدد از محصولات و مواد است. این “فرآیند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرایند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مصرف تا نقطه مبدا به منظور بازیابی ارزش یا مناسب است. دسترس. به طور دقیق تر ، تدارکات معکوس فرایند انتقال کالا از مقصد نهایی معمولی آنها به منظور گرفتن ارزش یا دفع مناسب است. فعالیت های بازسازی و نوسازی نیز ممکن است در تعریف لجستیک معکوس گنجانده شود. ” روند تدارکات معکوس شامل مدیریت و فروش مازاد و همچنین تجهیزات و ماشینهای برگشتی از تجارت لیزینگ سخت افزار است. به طور معمول ، تدارکات با رویدادهایی برخورد می کنند که محصول را به سمت مشتری سوق می دهد. در مورد تدارکات معکوس ، منابع حداقل یک قدم عقب تر در زنجیره تأمین قرار می گیرند. به عنوان مثال ، کالاها از مشتری به توزیع کننده یا تولید کننده منتقل می شوند.

هنگامی که محصول تولید کننده به طور معمول از طریق شبکه زنجیره تامین حرکت می کند ، باید به توزیع کننده یا مشتری برسد. هر فرآیند یا مدیریتی پس از فروش محصول شامل لجستیک معکوس است. اگر محصول ناقص باشد ، مشتری محصول را برمی گرداند. سپس شرکت تولیدی مجبور است حمل و نقل محصول معیوب ، آزمایش محصول ، برچیدن ، ترمیم ، بازیافت یا دفع محصول را ترتیب دهد. این محصول برای حفظ هرگونه استفاده از محصول معیوب ، به صورت معکوس از طریق شبکه زنجیره تامین حرکت می کند. تدارکات برای چنین مواردی ، تدارکات معکوس است.

Reverse Logistics چیست؟

مقدمه ای از چشم انداز آنچه که تدارکات معکوس است

استفاده مجدد از محصولات و مواد پدیده جدیدی نیست ، بازیافت مواد زائد کاغذ ، سیستم های سپرده بطری های نوشابه و کارگزاران قراضه فلزی همه نمونه هایی هستند که مدت زمان طولانی در این زمینه بوده است. با این حال ، تدارکات معکوس به عنوان یک زمینه تحقیقاتی نسبتاً جدید است. بدنی از دانش تدارکاتی معكوس كه فقط طی دو دهه اخیر پدیدار شده است ، دانش در حال توسعه است. به خصوص در طول دهه گذشته ، تدارکات معکوس هم به عنوان یک زمینه تحقیق و هم به عنوان یک عمل شناخته شده است. اگرچه تدارکات معکوس سالهای اخیر بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، اما بسیاری از شرکت ها به اهمیت آن و اهمیت تدارکات معکوس کاملاً واقف نبوده اند. در حقیقت ، تدارکات معکوس اغلب به عنوان سردرد ، یک سردرد گران و مکرر مشاهده می شود.

طبق یک مطالعه ، چند سال پیش ، دو استاد دانشگاه دانشگاه نوادا بیش از صد نفر را سؤال کردند

شرکتهایی که چرا آنها برنامه لجستیکی معکوس قوی ندارند ، نزدیک به 40٪ گفتند که مدیریت بازده به اندازه سایر موضوعات مهم نیست. 34.3٪ از مدیران زنجیره تأمین گفتند که آنها سیستم صحیحی در دست ندارند ، بیش از یک سوم گفتند که سیاست های شرکت مانع از این کار شده است. درک چنین عدم توجه به تدارکات معکوس دشوار است. برخلاف دنیای تجارت ، محققان دانشگاهی به نظر می رسد مدتهاست که این امر را نشان داده اند

علاقه به مطالعه تدارکات معکوس ، در اوایل سال 1993 ، مقالاتی با “تدارکات معکوس” در این عنوان شروع به نمایش کردند. از زمان انتشار مقاله راجرز و Tibben-Lembke “رفتن به عقب: روند تدارکات معکوس و

در مورد آنچه که تدارکات معکوس است ، علاقه بیشتری پیدا کرده است. در حال حاضر مطالعات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد تدارکات معکوس از پتانسیل زیادی برای عملکرد حمل و نقل و ارتباط با مشتری برخوردار است ، اما متأسفانه در واقعیت ، ارزش بالقوه تدارکات موثر معکوس غافل است.

تدارکات معکوس

ظهور تدارکات معکوس در جهان حمل و نقل کالا E

تدارکات معکوس تجارت الکترونیک تدارکات برگشتی یکی از بزرگترین چالش های عملیاتی در جهان لجستیک حمل و نقل تجارت الکترونیک را به دلیل حجم و هزینه بسیار بالای بازده پردازش ارائه می دهد. اعتقاد بر این است که تدارکات معکوس مؤثر منجر به منافع مستقیم ، از جمله بهبود رضایت مشتری ، کاهش سطح سرمایه گذاری در منابع و کاهش در هزینه های ذخیره و توزیع می شود. مقدار کالاهای برگشتی که به سمت زنجیره تأمین از نقطه انتهایی حرکت می کنند (مشتریان) معمولاً بیشتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. به عنوان نمونه ، حجم بازده تولید شده در بسیاری از شرکت ها از 3٪ تا 50٪ کل حمل و نقل در کل صنایع است. بسیاری از مطالعات دیگر نشان داد که هزینه های واقعی بازده تقریباً 3٪ -5٪ از کل درآمد را به خود اختصاص می دهد. جای تعجب است که برای کارهای سنتی خرده فروشی آجر و ملات ، بازده 3 تا 4 برابر گران تر از محموله های رو به جلو (خارج) است. در برخی از صنایع مانند چاپ کتاب ، خرده فروشی کاتالوگ و کارت تبریک ، بیش از 20 درصد از کل کالاهای فروخته شده در نهایت به فروشنده بازگردانده می شوند. تعجب آورتر این است که تخمین زده می شود که برخی صنایع نرخ بازده را در بازه 30 تا 50 درصد دارند و سایر تخمین ها 60 درصد است. با توجه به وضع موجود از تدارکات معکوس ، غفلت از اهمیت بخش معکوس جریان لجستیک فرصتی برای ایجاد و مدیریت روابط مشتری و ایجاد وفاداری مشتری به خرده فروش باز می کند.

جریان لجستیک Reverse در مقابل جریان لجستیک سنتی چیست؟

برای مرجع ، جریان لجستیک سنتی توسط واژگان شورای مدیریت زنجیره تأمین ، به شرح زیر تعریف شده است:

“روند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرایند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مبدا تا نقطه مصرف به منظور مطابقت با نیازهای مشتری”

همان واژه نامه تدارکات معکوس را به عنوان تعریف می کند:

“فرآیند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرآیند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مصرف تا نقطه مبدا به منظور بازیابی ارزش یا دفع مناسب. “

تدارکات معکوس با فعالیتهای لجستیکی سنتی یا تدارکات رو به جلو کاملاً متفاوت است. شکل زیر یک جریان لجستیک سنتی است:

پیش بینی فروش برای پیش بینی نیاز فروش مورد استفاده قرار می گیرد ، در صورت نیاز به مقدار مشخصی از محصول ، آنها به DC (مرکز توزیع) ارسال می شوند و سپس از DC به فروشگاه های خرده فروشی ارسال می شوند. در هر سطح زنجیره تأمین ، ASN ها (اعلامیه حمل و نقل پیشرفته) با گردش محصولات ، به اطلاعات مفید کمک می کنند.

جریان لجستیکی معکوس اما داستانی متفاوت است. حمل و نقل ها به طور کلی فعالیت لجستیکی معکوس را به عنوان نتیجه برنامه ریزی و تصمیم گیری از طرف شرکت شروع نمی کنند ، بلکه در پاسخ به اقدامات مصرف کنندگان یا اعضای کانال پایین دست هستند. در اینجا شکل مشخص شده از جریان تدارکات معکوس آمده است:

در صورت بازگشت ، محصول برگشتی جمع آوری می شود (از طرق مختلف) و برای ارسال ارسال می شود

مرکز توزیع. در همین زمان ، اطلاعات مربوط به توضیحات مورد بازگشت ، شرایط بازگشت ، اطلاعات مربوط به مشتری و غیره ، به مرکز پردازش بازگشت منتقل می شود ، اما متأسفانه با توجه به وضعیت فعلی وضع موجود در لجستیک معکوس ، این روند ضبط اطلاعات به ندرت انجام می شود. رخ می دهد ، یا با دقت کمتری رخ می دهد.

ارائه دهنده تدارکات شخص چهارم ( 4PL ) چیست؟
سه‌شنبه 27 اسفند 1398 / Published in اطلاعیه, لجستیک

ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث یا 4PL سطح بالاتری از مدیریت زنجیره تأمین را برای مشتری نشان می دهد. 4PL به مشتریان خود یک نمایش “برج کنترل” از زنجیره های عرضه خود ، نظارت بر مخلوط انبارها ، شرکت های حمل و نقل ، حمل و نقل کالا و نمایندگان می دهد.

هدف این است که عمل 4PL به عنوان واسط واحد بین کلیه جنبه های زنجیره تأمین و سازمان مشتری باشد. شرکت مشاوره Accenture در ابتدا از این اصطلاح در اواسط دهه 1990 کپی رایت کرد ، اما از آن زمان به بعد در استفاده عمومی قرار گرفت.

در بعضی موارد ، 4PL ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک یا قرارداد بلند مدت بین مشتری اصلی و شرکای مختلف تأسیس شود ، غالباً برای مدیریت تدارکات برای مکان های خاص یا خطوط مشاغل. ساختار یک 4PL می تواند متفاوت باشد ، زیرا ممکن است یک مؤلفه 4PL در یک رابطه 3PL بزرگتر وجود داشته باشد. 4PL نوعی از برون سپاری فرایند تجارت است ، مشابه قرارداد با منابع انسانی یا کارکردهای مالی.

تفاوت بین تدارکات 3PL و 4PL چیست؟

به طور معمول ، 4PL دارایی حمل و نقل یا انبار ندارد. درعوض ، آن جنبه های زنجیره تأمین را با فروشندگان هماهنگ می کند. 4PL ممکن است فعالیت های 3PL های دیگر که جنبه های مختلف زنجیره تأمین را بر عهده دارد ، هماهنگ باشد. عملکرد 4PL در سطح ادغام و بهینه سازی انجام می شود ، در حالی که یک 3PL ممکن است بیشتر در کارهای روزانه متمرکز شود. براساس CSCMP ، 4PL همچنین ممکن است به عنوان یک شریک سرب لجستیک شناخته شود (LLP).

مزیت اصلی یک رابطه 4PL این است که این یک رابطه استراتژیک است که بر اساس ارائه بالاترین سطح خدمات برای بهترین ارزش ، بر خلاف یک 3PL که ممکن است بیشتر معامله انجام شود ، متمرکز است. 4PL تنها یک نقطه تماس برای زنجیره تأمین شما فراهم می کند. با داشتن 3PL ، ممکن است جنبه هایی وجود داشته باشد که هنوز باید آنها را مدیریت کنید. 4PL باید این فرایندها را برای شما به عهده بگیرد ، به عنوان واسطه برای 3PLs ، حامل ها ، فروشندگان انبار و سایر شرکت کنندگان در زنجیره تأمین شما عمل کند.

روابط 4PL عملکرد لجستیک را با استفاده از فناوری برای دید بیشتر و تحمیل نظم و انضباط عملیاتی در بسیاری از شرکاء و تأمین کنندگان ساده و ساده می کند. این شرکت می تواند بر مهارت های اصلی خود متمرکز شود و برای مدیریت عملکرد زنجیره تأمین برای حداکثر ارزش ، به شریک 4PL تکیه کند. در اصل ، اگر عملکردهای زنجیره تأمین در خانه مدیریت می شد ، 4PL به عنوان بنگاه اقتصادی عمل می کند.

وقتی شرکتها مدل زنجیره تأمین خود را به سمت استقرار یا توزیع غیر متمرکز منتقل می کنند ، یک شریک 4PL می تواند این پیچیدگی را قدم بگذارد و مدیریت کند. بویژه خرده فروشان برای پشتیبانی از تجارت الکترونیکی و خدمات omnichannel به سمت یک مدل زیرکانه تر حرکت می کنند. 4PL می تواند تعداد زیادی از منابع مورد نیاز خود را برای رقابت در آن سطح مدیریت کند. ممکن است روزهای DC منطقه ای فوق العاده میلیون فوت مربعی به پایان رسیده باشد ، زیرا شرکت ها برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی ، فضای انبار مشترک را در نزدیکی مراکز عمده مشتری انتخاب می کنند. 4PL می تواند این روابط را مدیریت کند ، همچنین شبکه را بهینه کند تا از حمل و نقل بسته یا پیک برای پشتیبانی از تجارت الکترونیکی استفاده کند ، نه خدمات LTL یا کامیون بار.

مزایای تدارکات شخص ثالث

انتخاب یک 3PL در مقابل 4PL می تواند یک تصمیم پیچیده باشد که بستگی به پیچیدگی زنجیره تأمین شما و اهداف استراتژیک شرکت شما دارد.

یک رابطه 3PL هنگامی خوب عمل می کند که سازمان دارای یک استراتژی زنجیره تأمین با عملکرد بالا و با عملکرد بالا باشد و برای اجرای طرح نیاز به پشتیبانی دارد. کار با یک 3PL به طور معمول به سطح بالایی از تعهد و نظارت داخلی مدیریت نیاز دارد تا عملکرد شما مطابق با استانداردهای شما باشد. با این حال ، بسیاری از تصمیمات روزانه از دست شما خارج نیستند زیرا شما برای تأمین تعهدات خدمات خود روی ارائه دهندگان انتخاب شده توسط 3PL حساب می کنید. 3PL مبتنی بر دارایی ممکن است بیش از حد بر اطمینان از استفاده کامل دارایی های خود با هزینه پایین یا نرخ خدمات بهتر از سایر ارائه دهندگان متمرکز شود. برای شرکت های کوچکتر ، یک 3PL می تواند یک مقیاس فوری را ارائه دهد که در غیر این صورت هزینه های آن منع کننده باشد.

4PL مبتنی بر دارایی ، در انتخاب تأمین کنندگان ، تمرکز بر یافتن بهترین ترکیب ارزش و خدمات دارد. به طور معمول ، یک 4PL ارائه دهنده فن آوری یکپارچه ای است که سطح بالایی از دید را در تجزیه و تحلیل تاکتیکی و استراتژیک به زنجیره تأمین می کند. البته منابع داخلی هنوز برای مدیریت عملکرد 4PL لازم است ، اما باید نظارت بیشتری نسبت به 3PL داشته باشد.

Warehouse Anywhere به عنوان یک مشتری 3PL و 4PL انجام شده است. اخیراً ، ما شاهد موفقیت بزرگی در بازیگری به عنوان 4PL در مدیریت موجودی های مستقر در بازارهای عمودی هستیم.

4PL توسط صنعت

4PLs برای دستگاه های پزشکی

آیا می دانید که بعضی اوقات جراحان فقط بعد از شروع کار بیهوشی ، دستگاه پزشکی مانند تعویض زانو را سفارش می دهند؟ در مورد تحویل فقط به موقع صحبت کنید. ممکن است جراحان اندازه های مختلف محصول را سفارش دهند زیرا دقیقاً نمی دانند در ابتدای عمل به کدام یک نیاز دارید. یک 4PL می تواند زنجیره پیچیده ای از نیازهای حضانت و برنامه های زایمان را برای برآورده کردن نیاز پزشک و کاهش هزینه های موجودی مدیریت کند.

برای یک تولید کننده تجهیزات پزشکی انبار داری شبکه ای از مراکز موجودی را به بیمارستان های خدمات و مراکز جراحی توسعه داده است. ما موجودی آنها را حفظ می کنیم و از تکرار میدانی از آن فشار و رفع هزینه های ارسال استفاده می کنیم. از آنجا که ما تحویل کالاها را تا یک ساعت قبل از عمل تضمین می کنیم ، پزشکان نیز می توانند جراحی را از پیش تعیین کنند. ما با کلیه تدارکات معکوس و راه اندازی مجدد موارد استفاده نشده روبرو هستیم.

ما در بسیاری از موارد متوجه شدیم که پزشکان معمولاً بیش از 3.5 میلیون دلار دستگاه در سال سفارش می دهند ، اما فقط در حدود 300000 دلار از این ارزش استفاده می کنند. هزینه اضافی برای حمل و نقل این وسایل به بیمارستان و دی سی بیش از حد بود و توسط شرکت تجهیزات پزشکی مصرف می شد. راه حل ما در ضمن بهبود خدمات به مراکز درمانی به حذف هزینه های نوشتن موجودی کمک کرده است. اکنون ، این شرکت تجهیزات پزشکی زنجیره تأمین محصولات خود را به عنوان یک مزیت رقابتی و نه یک مرکز هزینه می داند.

4PL برای خدمات میدانی

4PL برای خدمت به سازمان های خدمات میدانی و تعمیرات ، زنجیره تأمین را شامل انبارداری ، تحقق ، حمل و نقل و فناوری می کند.

مدل 4PL با استفاده از انبارداری به هر شکلی برای کسب و کارهای خدمات میدانی مناسب است زیرا ما تمام قطعات متحرک را برای برآورده کردن انتظارات خدمات شما مدیریت می کنیم. این فرآیند با تجزیه و تحلیل دقیق استفاده از قطعات بر اساس داده های تاریخی و پایه مشتری نصب شده برای تعیین قطعات فردی ، کمیت ها و مکان های لازم برای برآورده کردن مطالبات پیش بینی شده آغاز می شود.

فن آوری های زمینه ای دیگر نیازی به عملکرد به عنوان اپراتورهای انبار ندارند. مکان و موجودی قطعات برای همه فن آوری های منطقه قابل مشاهده است و این امر باعث کاهش نیاز به سهام تنه می شود.

برای یک سازمان خدمات میدانی که از فناوری خدمات خرده فروشی و مالی پشتیبانی می کند ، انبار داری به هر شکلی یک مدل انبارداری غیر متمرکز را ایجاد کرد و یک سیستم تحقق بخش را برای تأمین قطعات در 30 دقیقه یا کمتر ، ایجاد توافق نامه یا فراتر از توافق های سطح خدمات ایجاد کرد. ردیابی موجودی و مشاهده آن از زنجیره ای کامل از حضانت ، در دسترس بودن موجودی 24/7 و ادغام ERP / IT پشتیبانی می کند.

4PLs برای خرده فروشی / تجارت الکترونیکی

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی ، مانند آمازون ، با داشتن و مدیریت کل زنجیره تأمین ، به عنوان 4PL های خود عمل می کنند. تعداد کمی از شرکت های دیگر منابع لازم برای مطابقت با آنها را دارند ، بنابراین برای مدیریت استراتژیک به 4PL می روند.

در طول سال ها ، بسیاری از خرده فروشان از 3PL برای حمل و نقل ، انبارداری و تحقق استفاده کرده اند. با رونق تجارت الکترونیکی ، خرده فروشان غالباً این قابلیت ها را در سیستم های موجود تحمیل می کنند ، و زنجیره های تأمین موازی را برای پاسخگویی به تقاضای درون فروشگاه و آنلاین ایجاد می کنند. با بالغ شدن تدارکات تجارت الکترونیکی ، آشکار می شود که یک رویکرد omnichannel جهت حمایت از مشتریان ، صرف نظر از کانال مورد نظر ، یک جهت پایدار است.

4PL چشم انداز استراتژیک را برای ایجاد یک شبکه زنجیره تأمین جدید فراهم می کند که به طور موثر جریان محصول را در تمام سیستم عامل ها مدیریت می کند. یک نمای واحد از موجودی ، به خرده فروش این امکان را می دهد که بدون توجه به وضعیت و یا موقعیت موجودی موجودی ، تخصیص موجودی و تأمین نیاز مشتری را داشته باشد.

موجودی مستقر به جلو می تواند در هر دو مکان فیزیکی و تحقق تجارت الکترونیکی خدمت کند. برای مکانهای آجر و ملات ، استقرار رو به جلو از دوباره پر کردن موجودی همان روز و همچنین انجام سفارش آنلاین از همان محل پشتیبانی می کند.

با ردپای فروشگاه های کوچکتر ، دیگر جایی در پشت نیست. برای یک مشتری پوشاک خرده فروشی ، ما موجودی را در شعاع پنج مایلی فروشگاه ها مستقر می کنیم تا وسایل محبوب را ظرف یک ساعت دوباره پر کنیم.

3PL در مقابل 4PL – چه چیزی برای شرکت شما مناسب است؟

اگر شرکت شما با یک زنجیره تامین به طور فزاینده پیچیده سرو کار دارد و در تلاش است انتظار مشتری را برای پاسخ سریعتر برآورده کند ، ممکن است یک 3PL یا 4PL نوآورانه بهترین راه حل برای شما باشد.

در همکاری با یک رهبر نوآور ، راه حل های زنجیره تأمین شما می تواند برای حداکثر ارزش مشتری با یک مزیت رقابتی بهینه شود. موفق ترین همکاری های لجستیکی یکپارچه جریان محصولات و جریان اطلاعات را در هم می آمیزد ، و این جایی است که فناوری ما واقعاً برتری زنجیره تأمین را ممکن می کند.

این که آیا شما مستقیم به مصرف کننده هستید یا موافقت نامه های سطح خدمات را به شرکای تجاری به مشاغل ارائه می دهید ، می دانید که تحویل شبانه (یا نزدیک به آن) همان چیزی است که مشتریان شما انتظار دارند. به همین دلیل انبار داری به هر شکلی  در سطح متفاوتی نسبت به سایر شرکت های 3PL است. اگر شما در حال ارائه یك بازار بزرگ ملی هستید ، می توانید قطعات ، مواد یا محصولات با سرعت بالا را در محل های انبار چند ركوردی قرار دهید كه به بالاترین میزان تقاضای شما نزدیک هستند. این مدل موجودی موجود به ما امکان می دهد منابع خود را در هر کجا که برای آنها لازم باشد ذخیره کنیم.

علاوه بر خدمات توزیع یا تحقق ، لایه ای از فناوری و تخصص خود را نیز در اختیار دارید که یک انبار سنتی 3PL از آن برخوردار نیست. در ضمن دستیابی به خدمات عالی مشتری ، در حمل و نقل و لجستیک خود صرفه جویی می کنید.

TOP