شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / Published in اخبار, دفاتر پیشخوان دولت

براساس توافقات بعمل آمده مابین شرکت پست پیشگامان بادپا (پارسی پست) یکی از اپراتورهای پستی دارای پروانه فعالیت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت شبکه کاران سماء بعنوان تامین کننده خدمات در دفاتر، بزودی خدمات پارسی پست در دفاتر پیشخوان خدمات دولت منتخب، قابل ارائه خواهد بود.
بر اساس مقررات ابلاغی میزان حق الزحمه دفاتر برای ارائه خدمات پارسی پست دردفاتر، بر اساس هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توسط پارسی پست تعیین و ابلاغ خواهد شد.

لجستیک معکوس
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / Published in اخبار, لجستیک

امروز ما سری خود را در مورد همه موارد تدارکاتی معکوس شروع می کنیم ، ابتدا در سطح بالایی پاسخ می دهیم “لجستیک معکوس چیست؟” گذشته از پاسخ دادن به آنچه که تدارکات معکوس است ، ما همچنین تاریخ لجستیک معکوس ، فواید لجستیک معکوس و اینکه چرا این یک روند رو به افزایش است ، خصوصاً در صنایع پس از فروش ، را پوشش خواهیم داد و سپس در مورد برخی موارد استفاده از لجستیک معکوس توسط حمل و نقل و نحوه استفاده از لجستیک صحبت خواهیم کرد. ارائه دهنده خدمات می تواند از این منظر در حال رشد دنیای تدارکات به شما پا بپردازد. در طول هفته های بعدی برای این سریال عالی همراه باشید و یک متخصص شوید!

 

Reverse Logistics چیست؟

تدارکات معکوس مخفف کلیه عملیات مربوط به استفاده مجدد از محصولات و مواد است. این “فرآیند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرایند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مصرف تا نقطه مبدا به منظور بازیابی ارزش یا مناسب است. دسترس. به طور دقیق تر ، تدارکات معکوس فرایند انتقال کالا از مقصد نهایی معمولی آنها به منظور گرفتن ارزش یا دفع مناسب است. فعالیت های بازسازی و نوسازی نیز ممکن است در تعریف لجستیک معکوس گنجانده شود. ” روند تدارکات معکوس شامل مدیریت و فروش مازاد و همچنین تجهیزات و ماشینهای برگشتی از تجارت لیزینگ سخت افزار است. به طور معمول ، تدارکات با رویدادهایی برخورد می کنند که محصول را به سمت مشتری سوق می دهد. در مورد تدارکات معکوس ، منابع حداقل یک قدم عقب تر در زنجیره تأمین قرار می گیرند. به عنوان مثال ، کالاها از مشتری به توزیع کننده یا تولید کننده منتقل می شوند.

هنگامی که محصول تولید کننده به طور معمول از طریق شبکه زنجیره تامین حرکت می کند ، باید به توزیع کننده یا مشتری برسد. هر فرآیند یا مدیریتی پس از فروش محصول شامل لجستیک معکوس است. اگر محصول ناقص باشد ، مشتری محصول را برمی گرداند. سپس شرکت تولیدی مجبور است حمل و نقل محصول معیوب ، آزمایش محصول ، برچیدن ، ترمیم ، بازیافت یا دفع محصول را ترتیب دهد. این محصول برای حفظ هرگونه استفاده از محصول معیوب ، به صورت معکوس از طریق شبکه زنجیره تامین حرکت می کند. تدارکات برای چنین مواردی ، تدارکات معکوس است.

Reverse Logistics چیست؟

مقدمه ای از چشم انداز آنچه که تدارکات معکوس است

استفاده مجدد از محصولات و مواد پدیده جدیدی نیست ، بازیافت مواد زائد کاغذ ، سیستم های سپرده بطری های نوشابه و کارگزاران قراضه فلزی همه نمونه هایی هستند که مدت زمان طولانی در این زمینه بوده است. با این حال ، تدارکات معکوس به عنوان یک زمینه تحقیقاتی نسبتاً جدید است. بدنی از دانش تدارکاتی معکوس که فقط طی دو دهه اخیر پدیدار شده است ، دانش در حال توسعه است. به خصوص در طول دهه گذشته ، تدارکات معکوس هم به عنوان یک زمینه تحقیق و هم به عنوان یک عمل شناخته شده است. اگرچه تدارکات معکوس سالهای اخیر بیشتر و بیشتر مورد توجه قرار گرفته است ، اما بسیاری از شرکت ها به اهمیت آن و اهمیت تدارکات معکوس کاملاً واقف نبوده اند. در حقیقت ، تدارکات معکوس اغلب به عنوان سردرد ، یک سردرد گران و مکرر مشاهده می شود.

طبق یک مطالعه ، چند سال پیش ، دو استاد دانشگاه دانشگاه نوادا بیش از صد نفر را سؤال کردند

شرکتهایی که چرا آنها برنامه لجستیکی معکوس قوی ندارند ، نزدیک به ۴۰٪ گفتند که مدیریت بازده به اندازه سایر موضوعات مهم نیست. ۳۴.۳٪ از مدیران زنجیره تأمین گفتند که آنها سیستم صحیحی در دست ندارند ، بیش از یک سوم گفتند که سیاست های شرکت مانع از این کار شده است. درک چنین عدم توجه به تدارکات معکوس دشوار است. برخلاف دنیای تجارت ، محققان دانشگاهی به نظر می رسد مدتهاست که این امر را نشان داده اند

علاقه به مطالعه تدارکات معکوس ، در اوایل سال ۱۹۹۳ ، مقالاتی با “تدارکات معکوس” در این عنوان شروع به نمایش کردند. از زمان انتشار مقاله راجرز و Tibben-Lembke “رفتن به عقب: روند تدارکات معکوس و

در مورد آنچه که تدارکات معکوس است ، علاقه بیشتری پیدا کرده است. در حال حاضر مطالعات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد تدارکات معکوس از پتانسیل زیادی برای عملکرد حمل و نقل و ارتباط با مشتری برخوردار است ، اما متأسفانه در واقعیت ، ارزش بالقوه تدارکات موثر معکوس غافل است.

تدارکات معکوس

ظهور تدارکات معکوس در جهان حمل و نقل کالا E

تدارکات معکوس تجارت الکترونیک تدارکات برگشتی یکی از بزرگترین چالش های عملیاتی در جهان لجستیک حمل و نقل تجارت الکترونیک را به دلیل حجم و هزینه بسیار بالای بازده پردازش ارائه می دهد. اعتقاد بر این است که تدارکات معکوس مؤثر منجر به منافع مستقیم ، از جمله بهبود رضایت مشتری ، کاهش سطح سرمایه گذاری در منابع و کاهش در هزینه های ذخیره و توزیع می شود. مقدار کالاهای برگشتی که به سمت زنجیره تأمین از نقطه انتهایی حرکت می کنند (مشتریان) معمولاً بیشتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. به عنوان نمونه ، حجم بازده تولید شده در بسیاری از شرکت ها از ۳٪ تا ۵۰٪ کل حمل و نقل در کل صنایع است. بسیاری از مطالعات دیگر نشان داد که هزینه های واقعی بازده تقریباً ۳٪ -۵٪ از کل درآمد را به خود اختصاص می دهد. جای تعجب است که برای کارهای سنتی خرده فروشی آجر و ملات ، بازده ۳ تا ۴ برابر گران تر از محموله های رو به جلو (خارج) است. در برخی از صنایع مانند چاپ کتاب ، خرده فروشی کاتالوگ و کارت تبریک ، بیش از ۲۰ درصد از کل کالاهای فروخته شده در نهایت به فروشنده بازگردانده می شوند. تعجب آورتر این است که تخمین زده می شود که برخی صنایع نرخ بازده را در بازه ۳۰ تا ۵۰ درصد دارند و سایر تخمین ها ۶۰ درصد است. با توجه به وضع موجود از تدارکات معکوس ، غفلت از اهمیت بخش معکوس جریان لجستیک فرصتی برای ایجاد و مدیریت روابط مشتری و ایجاد وفاداری مشتری به خرده فروش باز می کند.

جریان لجستیک Reverse در مقابل جریان لجستیک سنتی چیست؟

برای مرجع ، جریان لجستیک سنتی توسط واژگان شورای مدیریت زنجیره تأمین ، به شرح زیر تعریف شده است:

“روند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرایند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مبدا تا نقطه مصرف به منظور مطابقت با نیازهای مشتری”

همان واژه نامه تدارکات معکوس را به عنوان تعریف می کند:

“فرآیند برنامه ریزی ، اجرای و کنترل جریان کارآمد ، مقرون به صرفه از مواد اولیه ، موجودی در فرآیند ، کالاهای نهایی و اطلاعات مرتبط از نقطه مصرف تا نقطه مبدا به منظور بازیابی ارزش یا دفع مناسب. “

تدارکات معکوس با فعالیتهای لجستیکی سنتی یا تدارکات رو به جلو کاملاً متفاوت است. شکل زیر یک جریان لجستیک سنتی است:

پیش بینی فروش برای پیش بینی نیاز فروش مورد استفاده قرار می گیرد ، در صورت نیاز به مقدار مشخصی از محصول ، آنها به DC (مرکز توزیع) ارسال می شوند و سپس از DC به فروشگاه های خرده فروشی ارسال می شوند. در هر سطح زنجیره تأمین ، ASN ها (اعلامیه حمل و نقل پیشرفته) با گردش محصولات ، به اطلاعات مفید کمک می کنند.

جریان لجستیکی معکوس اما داستانی متفاوت است. حمل و نقل ها به طور کلی فعالیت لجستیکی معکوس را به عنوان نتیجه برنامه ریزی و تصمیم گیری از طرف شرکت شروع نمی کنند ، بلکه در پاسخ به اقدامات مصرف کنندگان یا اعضای کانال پایین دست هستند. در اینجا شکل مشخص شده از جریان تدارکات معکوس آمده است:

در صورت بازگشت ، محصول برگشتی جمع آوری می شود (از طرق مختلف) و برای ارسال ارسال می شود

مرکز توزیع. در همین زمان ، اطلاعات مربوط به توضیحات مورد بازگشت ، شرایط بازگشت ، اطلاعات مربوط به مشتری و غیره ، به مرکز پردازش بازگشت منتقل می شود ، اما متأسفانه با توجه به وضعیت فعلی وضع موجود در لجستیک معکوس ، این روند ضبط اطلاعات به ندرت انجام می شود. رخ می دهد ، یا با دقت کمتری رخ می دهد.

ارائه دهنده تدارکات شخص چهارم ( 4PL ) چیست؟
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / Published in اطلاعیه, لجستیک

ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث یا ۴PL سطح بالاتری از مدیریت زنجیره تأمین را برای مشتری نشان می دهد. ۴PL به مشتریان خود یک نمایش “برج کنترل” از زنجیره های عرضه خود ، نظارت بر مخلوط انبارها ، شرکت های حمل و نقل ، حمل و نقل کالا و نمایندگان می دهد.

هدف این است که عمل ۴PL به عنوان واسط واحد بین کلیه جنبه های زنجیره تأمین و سازمان مشتری باشد. شرکت مشاوره Accenture در ابتدا از این اصطلاح در اواسط دهه ۱۹۹۰ کپی رایت کرد ، اما از آن زمان به بعد در استفاده عمومی قرار گرفت.

در بعضی موارد ، ۴PL ممکن است به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک یا قرارداد بلند مدت بین مشتری اصلی و شرکای مختلف تأسیس شود ، غالباً برای مدیریت تدارکات برای مکان های خاص یا خطوط مشاغل. ساختار یک ۴PL می تواند متفاوت باشد ، زیرا ممکن است یک مؤلفه ۴PL در یک رابطه ۳PL بزرگتر وجود داشته باشد. ۴PL نوعی از برون سپاری فرایند تجارت است ، مشابه قرارداد با منابع انسانی یا کارکردهای مالی.

تفاوت بین تدارکات ۳PL و ۴PL چیست؟

به طور معمول ، ۴PL دارایی حمل و نقل یا انبار ندارد. درعوض ، آن جنبه های زنجیره تأمین را با فروشندگان هماهنگ می کند. ۴PL ممکن است فعالیت های ۳PL های دیگر که جنبه های مختلف زنجیره تأمین را بر عهده دارد ، هماهنگ باشد. عملکرد ۴PL در سطح ادغام و بهینه سازی انجام می شود ، در حالی که یک ۳PL ممکن است بیشتر در کارهای روزانه متمرکز شود. براساس CSCMP ، ۴PL همچنین ممکن است به عنوان یک شریک سرب لجستیک شناخته شود (LLP).

مزیت اصلی یک رابطه ۴PL این است که این یک رابطه استراتژیک است که بر اساس ارائه بالاترین سطح خدمات برای بهترین ارزش ، بر خلاف یک ۳PL که ممکن است بیشتر معامله انجام شود ، متمرکز است. ۴PL تنها یک نقطه تماس برای زنجیره تأمین شما فراهم می کند. با داشتن ۳PL ، ممکن است جنبه هایی وجود داشته باشد که هنوز باید آنها را مدیریت کنید. ۴PL باید این فرایندها را برای شما به عهده بگیرد ، به عنوان واسطه برای ۳PLs ، حامل ها ، فروشندگان انبار و سایر شرکت کنندگان در زنجیره تأمین شما عمل کند.

روابط ۴PL عملکرد لجستیک را با استفاده از فناوری برای دید بیشتر و تحمیل نظم و انضباط عملیاتی در بسیاری از شرکاء و تأمین کنندگان ساده و ساده می کند. این شرکت می تواند بر مهارت های اصلی خود متمرکز شود و برای مدیریت عملکرد زنجیره تأمین برای حداکثر ارزش ، به شریک ۴PL تکیه کند. در اصل ، اگر عملکردهای زنجیره تأمین در خانه مدیریت می شد ، ۴PL به عنوان بنگاه اقتصادی عمل می کند.

وقتی شرکتها مدل زنجیره تأمین خود را به سمت استقرار یا توزیع غیر متمرکز منتقل می کنند ، یک شریک ۴PL می تواند این پیچیدگی را قدم بگذارد و مدیریت کند. بویژه خرده فروشان برای پشتیبانی از تجارت الکترونیکی و خدمات omnichannel به سمت یک مدل زیرکانه تر حرکت می کنند. ۴PL می تواند تعداد زیادی از منابع مورد نیاز خود را برای رقابت در آن سطح مدیریت کند. ممکن است روزهای DC منطقه ای فوق العاده میلیون فوت مربعی به پایان رسیده باشد ، زیرا شرکت ها برای سرعت بخشیدن به پاسخگویی ، فضای انبار مشترک را در نزدیکی مراکز عمده مشتری انتخاب می کنند. ۴PL می تواند این روابط را مدیریت کند ، همچنین شبکه را بهینه کند تا از حمل و نقل بسته یا پیک برای پشتیبانی از تجارت الکترونیکی استفاده کند ، نه خدمات LTL یا کامیون بار.

مزایای تدارکات شخص ثالث

انتخاب یک ۳PL در مقابل ۴PL می تواند یک تصمیم پیچیده باشد که بستگی به پیچیدگی زنجیره تأمین شما و اهداف استراتژیک شرکت شما دارد.

یک رابطه ۳PL هنگامی خوب عمل می کند که سازمان دارای یک استراتژی زنجیره تأمین با عملکرد بالا و با عملکرد بالا باشد و برای اجرای طرح نیاز به پشتیبانی دارد. کار با یک ۳PL به طور معمول به سطح بالایی از تعهد و نظارت داخلی مدیریت نیاز دارد تا عملکرد شما مطابق با استانداردهای شما باشد. با این حال ، بسیاری از تصمیمات روزانه از دست شما خارج نیستند زیرا شما برای تأمین تعهدات خدمات خود روی ارائه دهندگان انتخاب شده توسط ۳PL حساب می کنید. ۳PL مبتنی بر دارایی ممکن است بیش از حد بر اطمینان از استفاده کامل دارایی های خود با هزینه پایین یا نرخ خدمات بهتر از سایر ارائه دهندگان متمرکز شود. برای شرکت های کوچکتر ، یک ۳PL می تواند یک مقیاس فوری را ارائه دهد که در غیر این صورت هزینه های آن منع کننده باشد.

۴PL مبتنی بر دارایی ، در انتخاب تأمین کنندگان ، تمرکز بر یافتن بهترین ترکیب ارزش و خدمات دارد. به طور معمول ، یک ۴PL ارائه دهنده فن آوری یکپارچه ای است که سطح بالایی از دید را در تجزیه و تحلیل تاکتیکی و استراتژیک به زنجیره تأمین می کند. البته منابع داخلی هنوز برای مدیریت عملکرد ۴PL لازم است ، اما باید نظارت بیشتری نسبت به ۳PL داشته باشد.

Warehouse Anywhere به عنوان یک مشتری ۳PL و ۴PL انجام شده است. اخیراً ، ما شاهد موفقیت بزرگی در بازیگری به عنوان ۴PL در مدیریت موجودی های مستقر در بازارهای عمودی هستیم.

۴PL توسط صنعت

۴PLs برای دستگاه های پزشکی

آیا می دانید که بعضی اوقات جراحان فقط بعد از شروع کار بیهوشی ، دستگاه پزشکی مانند تعویض زانو را سفارش می دهند؟ در مورد تحویل فقط به موقع صحبت کنید. ممکن است جراحان اندازه های مختلف محصول را سفارش دهند زیرا دقیقاً نمی دانند در ابتدای عمل به کدام یک نیاز دارید. یک ۴PL می تواند زنجیره پیچیده ای از نیازهای حضانت و برنامه های زایمان را برای برآورده کردن نیاز پزشک و کاهش هزینه های موجودی مدیریت کند.

برای یک تولید کننده تجهیزات پزشکی انبار داری شبکه ای از مراکز موجودی را به بیمارستان های خدمات و مراکز جراحی توسعه داده است. ما موجودی آنها را حفظ می کنیم و از تکرار میدانی از آن فشار و رفع هزینه های ارسال استفاده می کنیم. از آنجا که ما تحویل کالاها را تا یک ساعت قبل از عمل تضمین می کنیم ، پزشکان نیز می توانند جراحی را از پیش تعیین کنند. ما با کلیه تدارکات معکوس و راه اندازی مجدد موارد استفاده نشده روبرو هستیم.

ما در بسیاری از موارد متوجه شدیم که پزشکان معمولاً بیش از ۳.۵ میلیون دلار دستگاه در سال سفارش می دهند ، اما فقط در حدود ۳۰۰۰۰۰ دلار از این ارزش استفاده می کنند. هزینه اضافی برای حمل و نقل این وسایل به بیمارستان و دی سی بیش از حد بود و توسط شرکت تجهیزات پزشکی مصرف می شد. راه حل ما در ضمن بهبود خدمات به مراکز درمانی به حذف هزینه های نوشتن موجودی کمک کرده است. اکنون ، این شرکت تجهیزات پزشکی زنجیره تأمین محصولات خود را به عنوان یک مزیت رقابتی و نه یک مرکز هزینه می داند.

۴PL برای خدمات میدانی

۴PL برای خدمت به سازمان های خدمات میدانی و تعمیرات ، زنجیره تأمین را شامل انبارداری ، تحقق ، حمل و نقل و فناوری می کند.

مدل ۴PL با استفاده از انبارداری به هر شکلی برای کسب و کارهای خدمات میدانی مناسب است زیرا ما تمام قطعات متحرک را برای برآورده کردن انتظارات خدمات شما مدیریت می کنیم. این فرآیند با تجزیه و تحلیل دقیق استفاده از قطعات بر اساس داده های تاریخی و پایه مشتری نصب شده برای تعیین قطعات فردی ، کمیت ها و مکان های لازم برای برآورده کردن مطالبات پیش بینی شده آغاز می شود.

فن آوری های زمینه ای دیگر نیازی به عملکرد به عنوان اپراتورهای انبار ندارند. مکان و موجودی قطعات برای همه فن آوری های منطقه قابل مشاهده است و این امر باعث کاهش نیاز به سهام تنه می شود.

برای یک سازمان خدمات میدانی که از فناوری خدمات خرده فروشی و مالی پشتیبانی می کند ، انبار داری به هر شکلی یک مدل انبارداری غیر متمرکز را ایجاد کرد و یک سیستم تحقق بخش را برای تأمین قطعات در ۳۰ دقیقه یا کمتر ، ایجاد توافق نامه یا فراتر از توافق های سطح خدمات ایجاد کرد. ردیابی موجودی و مشاهده آن از زنجیره ای کامل از حضانت ، در دسترس بودن موجودی ۲۴/۷ و ادغام ERP / IT پشتیبانی می کند.

۴PLs برای خرده فروشی / تجارت الکترونیکی

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیکی ، مانند آمازون ، با داشتن و مدیریت کل زنجیره تأمین ، به عنوان ۴PL های خود عمل می کنند. تعداد کمی از شرکت های دیگر منابع لازم برای مطابقت با آنها را دارند ، بنابراین برای مدیریت استراتژیک به ۴PL می روند.

در طول سال ها ، بسیاری از خرده فروشان از ۳PL برای حمل و نقل ، انبارداری و تحقق استفاده کرده اند. با رونق تجارت الکترونیکی ، خرده فروشان غالباً این قابلیت ها را در سیستم های موجود تحمیل می کنند ، و زنجیره های تأمین موازی را برای پاسخگویی به تقاضای درون فروشگاه و آنلاین ایجاد می کنند. با بالغ شدن تدارکات تجارت الکترونیکی ، آشکار می شود که یک رویکرد omnichannel جهت حمایت از مشتریان ، صرف نظر از کانال مورد نظر ، یک جهت پایدار است.

۴PL چشم انداز استراتژیک را برای ایجاد یک شبکه زنجیره تأمین جدید فراهم می کند که به طور موثر جریان محصول را در تمام سیستم عامل ها مدیریت می کند. یک نمای واحد از موجودی ، به خرده فروش این امکان را می دهد که بدون توجه به وضعیت و یا موقعیت موجودی موجودی ، تخصیص موجودی و تأمین نیاز مشتری را داشته باشد.

موجودی مستقر به جلو می تواند در هر دو مکان فیزیکی و تحقق تجارت الکترونیکی خدمت کند. برای مکانهای آجر و ملات ، استقرار رو به جلو از دوباره پر کردن موجودی همان روز و همچنین انجام سفارش آنلاین از همان محل پشتیبانی می کند.

با ردپای فروشگاه های کوچکتر ، دیگر جایی در پشت نیست. برای یک مشتری پوشاک خرده فروشی ، ما موجودی را در شعاع پنج مایلی فروشگاه ها مستقر می کنیم تا وسایل محبوب را ظرف یک ساعت دوباره پر کنیم.

۳PL در مقابل ۴PL – چه چیزی برای شرکت شما مناسب است؟

اگر شرکت شما با یک زنجیره تامین به طور فزاینده پیچیده سرو کار دارد و در تلاش است انتظار مشتری را برای پاسخ سریعتر برآورده کند ، ممکن است یک ۳PL یا ۴PL نوآورانه بهترین راه حل برای شما باشد.

در همکاری با یک رهبر نوآور ، راه حل های زنجیره تأمین شما می تواند برای حداکثر ارزش مشتری با یک مزیت رقابتی بهینه شود. موفق ترین همکاری های لجستیکی یکپارچه جریان محصولات و جریان اطلاعات را در هم می آمیزد ، و این جایی است که فناوری ما واقعاً برتری زنجیره تأمین را ممکن می کند.

این که آیا شما مستقیم به مصرف کننده هستید یا موافقت نامه های سطح خدمات را به شرکای تجاری به مشاغل ارائه می دهید ، می دانید که تحویل شبانه (یا نزدیک به آن) همان چیزی است که مشتریان شما انتظار دارند. به همین دلیل انبار داری به هر شکلی  در سطح متفاوتی نسبت به سایر شرکت های ۳PL است. اگر شما در حال ارائه یک بازار بزرگ ملی هستید ، می توانید قطعات ، مواد یا محصولات با سرعت بالا را در محل های انبار چند رکوردی قرار دهید که به بالاترین میزان تقاضای شما نزدیک هستند. این مدل موجودی موجود به ما امکان می دهد منابع خود را در هر کجا که برای آنها لازم باشد ذخیره کنیم.

علاوه بر خدمات توزیع یا تحقق ، لایه ای از فناوری و تخصص خود را نیز در اختیار دارید که یک انبار سنتی ۳PL از آن برخوردار نیست. در ضمن دستیابی به خدمات عالی مشتری ، در حمل و نقل و لجستیک خود صرفه جویی می کنید.

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / Published in لجستیک

 3PL خدماتی است که به شما امکان می دهد لجستیک عملیاتی را از انبارداری ، از طریق حمل و نقل ، برون سپاری کنید و در نهایت شما را قادر می سازد تا روی قسمت های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید.

شرکتهای لجستیکی شخص ثالث هر تعداد خدمات مرتبط با لجستیک زنجیره تأمین را ارائه می دهند. این شامل حمل و نقل ، انبارداری ، چیدن و بسته بندی ، پیش بینی موجودی ، انجام سفارش ، بسته بندی و حمل و نقل کالا است. نمی دانید که تجارت شما نیاز به استفاده از ارائه دهنده ۳PL دارد؟ اگر شک دارید ، از یک لیست طرفدار استفاده کنید – ما یکی را برای شما شروع کردیم.

مزایای استفاده از ارائه دهنده ۳PL چیست؟

استفاده از ارائه دهنده ۳PL مزایای زیادی را ارائه می دهد. بزرگترین این است که با واگذاری این لجستیک ، می توانید روی جنبه های دیگر تجارت خود مانند فروش ، بازاریابی و توسعه محصول متمرکز شوید. برون سپاری ۳PL شما را با وقت و منابع بیشتری تر می کند. چند مزیت دیگر:

کاهش هزینه. ۳PLs نسبت به حمل و نقل های انفرادی نسبت به شرکت های حمل و نقل اهرم بیشتری دارند. ۳PLs با همکاری با شرکتهای مخابراتی می توانند درمورد قیمت گذاری بر اساس فرکانس حجم و سفارش مذاکره کنند. استفاده از ۳PL برای مدیریت تمام یا بخشی از زنجیره تأمین شما نیز به شما این آزادی را می دهد تا در سایر مناطق مهم برای رشد و توسعه مشاغل خود سرمایه گذاری کنید.

مقیاس کردن در صورت نیاز یا پایین آمدن: بیشتر مشاغل در طول سال نوسانات تقاضا را تجربه می کنند. استفاده از ۳PL به شما امکان می دهد قله ها و فرورفتگی ها را به طور مؤثر مدیریت کنید بدون آنکه نیازی به سرمایه گذاری نداشته باشید.

تجربه مشتری بهتری ارائه دهید: مشتریان انتظار دارند که روز بعد یا همان روز حمل و نقل به صورت استاندارد انجام شود. استفاده از ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث به لطف دسترسی به شبکه توزیع گسترده ۳PL ، به شما امکان می دهد حمل و نقل سریع را بدون توجه به جایی که سفارش ارسال می شود ، ارائه دهد.

بازارهای جدید را آزمایش کنید: با داشتن ۳PL بین المللی ، انعطاف پذیری لازم برای آزمایش آب در بازارهای جدید را دارید ، بدون آنکه به سرمایه گذاری های اصلی مانند فضای انبار یا کارکنان خودتان متعهد شوید.

کاهش خطر: تاخیر در حمل و نقل به دلایل مختلفی می تواند اتفاق بیفتد. هنگامی که شرایط پیش بینی نشده ظاهر می شود ، ۳PL مسئول ایجاد ترتیبات متناوب برای انجام سریع سفارشات شما است. همچنین در صورت آسیب یا از بین رفتن کالا از شما محافظت خواهید شد.

به دست آوردن تخصص و دانش فوری در این زمینه. به خصوص اگر تازه کار را شروع کرده اید ، چه کسی بهتر است از شرکتی که در آنها تخصص دارد ، از لجستیک خود مراقبت کنید؟ تکمیل ، انبارداری و حمل و نقل با چالش های اساسی خودشان روبرو است ، بنابراین واگذار کردن آن به متخصصان می تواند واقعاً در نحوه عملکرد شما تغییری ایجاد کند – و این باعث می شود تا روی افزایش ارزش کلی خود به مشتریان متمرکز شوید.

در مورد تدارکات بین المللی دست به دست شوید. اگر در سطح بین المللی به فروش می رسانید ، ۳PLs می توانند از مدارک ، آداب و رسوم ، وظایف و سایر مواردی که در مرزها آمده است مراقبت کنند که می تواند محموله های شما را به تاخیر بیاندازد و اگر به طور کامل انجام نشود منجر به هزینه های بالایی می شود. بعلاوه ، در تلاش برای تدوین قوانین پیچیده مربوط به کشورهای مختلف در وقت خود صرفه جویی می کنید.

پس انداز هزینه ایجاد کنید. هنگام انبارداری ، عدم نیاز به حفظ فضای و کارمندان خود می تواند یک اقدام بزرگ صرفه جویی در هزینه باشد. همچنین ، شرکتهایی که پیش بینی موجودی خوبی را ارائه می دهند می توانند به بهینه سازی سطح موجودی شما و صرفه جویی در هزینه های موجودی برای نگهداری موجودی کمک کنند.

منافع استفاده از ارائه دهنده ۳PL چیست؟

۳PL برای همه مشاغل موجود نیست. در اینجا چند اشکال برای شما در نظر گرفته شده است. آیا اینها روی تجارت شما تأثیر می گذارند؟

کنترل کمتر بر روند تحویل. با توجه به اینکه شخص ثالث از حمل و نقل شما مراقبت کند ، هنگام تأخیر یا مشکلی در ارسال سفارش مشتری می توانید چالش هایی داشته باشید. مشتری به دنبال شما خواهد بود تا این قطعنامه را بررسی کند ، نه ۳PL شما.

سرمایه گذاری مقرون به صرفه تر از طرف دیگر مسئله هزینه ، در حالی که استخدام ۳PL می تواند در درازمدت خودش را بپردازد ، باز هم این سرمایه گذاری در ابتدا می تواند هزینه بزرگی باشد. اگر به یک انبار بزرگ احتیاج ندارید یا سفارشات زیادی ندارید ، هزینه ۳PL می تواند منع کننده باشد.

فاصله بیشتر بین شما و محصول شما. ۳PL شما انتخاب می کنید ممکن است شما را به دور از محصولات خود قرار دهد ، که اگر به مشکلات مربوط به کنترل کیفیت بپردازید ، ناراحت کننده خواهد بود یا به هر دلیلی نیاز به بازرسی بدنی از سهام خود دارید.

کدام شرکت ۳PL برای شما مناسب است؟

به دلیل تعداد زیاد گزینه ها ، انتخاب ارائه دهنده نهایی می تواند یک روند فرسوده باشد. علاوه بر این ، شما باید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه واقعی ۳PL برای تجارت خود جمع کنید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب شریک زندگی ۳PL در نظر گرفته شده است:

۱. حجم فعلی و پیش بینی شده. ۳PL را انتخاب کنید که بتواند حجم فعلی شما را تحمل کند ، اما اگر به طور ناگهانی دسته ای از سهام جدید اضافه کنید ، حجم سهام خود را افزایش داده و یا سنبله خوبی در فروش داشته باشید ، آماده تحقق حجم شما خواهد بود. شما می خواهید یک ۳PL را انتخاب کنید که بتواند اکنون مشاغل شما را اداره کند و وقتی با سرعت کامل کار می کنید!

۲. منابع و عملکرد تجاری. مراجع دیگر مشتریانی که از ارائه دهنده ۳PL استفاده می کنند و گزارشی از عملکرد شرکت طی چند سال گذشته دریافت کنید ، بررسی کنید. در مورد تحویل به موقع در مقابل تأخیرها ، منابع و اطلاعاتی را جستجو کنید و چگونگی جبران مشاغل در هنگام بروز مشکلات. ببینید مشتریان آنها در مورد آنها چه می گویند – بررسی موارد و قیمت های مشتری نشانگر خوبی از چگونگی ایجاد و حفظ روابط بین المللی مشتری است. ۳. فناوری سازگار. اگر از سیستم مدیریت موجودی مبتنی بر ابر استفاده می کنید ، احتمالاً باید شرکتی را انتخاب کنید که به طور مشابه برترین باشد و آماده ادغام با نرم افزار کنترل سهام خود باشد. اطمینان حاصل کنید که فناوری ارائه دهنده ۳PL با نحوه کار شما کار می کند.

TOP