پارسی پست
۰۲۱-۲۲۶۶۵۳۳۹
ایمیل: info.post@pishgaman.com
آدرس شرکت
تهران - پارک وی - محمودیه - تقاطع اردیبهشت و زهره - پلاک ۱۴ - ساختمان پیشگامان کویر یزد - طبقه دوم
ما بعنوان متخصص لجستیک ، بخش عظیمی از فرآیند زنجیره تامین ، شامل ذخیره سازی و جریان کارامد و موثر کالا ، خدمات و اطلاعات مرتبط از نقطه شروع تا نقطه مصرف را به منظور رفع نیازهای مشتریان ، برنامه ریزی، پیاده سازی و کنترل می کنیم
مهمترین مسئله در میان صاحبان کالا و فعالان زنجیره تامین در حوزه لجستیک، کاهش هزینه های مترتب بر فعالیت های لجستیک و به تبع آن کاهش هزینه های زنجیره تامین است. امروزه در جهان بهترین نوع زنجیره تامین از نظر هزینه، تمرکز فعالیت های مرتبط با تجمیع و توزیع در یک محل است که هزینه های حمل ونقل، انبارداری و کنترل و جابجایی موجودی را به دلیل ایجاد مقیاس کاهش میدهد.پست پیشگامان با ایجاد مراکز لجستیک این قبیل خدمات را ارائه کرده و با ایجاد تمرکز، صرفه ناشی از مقیاس و ارائه تخصصی خدمات با کیفیت بالا میتواند دغدغه کاهش هزینه صاحبان کالا را کاهش دهد.
ارائه راه حل های تدارکاتی با ارزش افزوده بالا در جهت حل مشکلات و یا بهبود سیستم های لجستیکی و زنجیره تامین
شرکت های بزرگ در سراسر کشور .
تلاش نواورانه به منظور ارائه راهکارهای لجستیکی در تمام حوزه های انبار ،حمل و نقل ، توزیع و زنجیره تامین و همچنین
خدمات ارزش افزوده شامل رهگیری، بسته بندی ،خدمات تدارکات ،گمرک و غیره که می تواند طیف عظیمی از فروشگاه
های آن را مشتریان سازمانی بزرگ و حتی کاربران خانگی شامل شود.
خدمات لجستیکی شرکت بر پایه ی اصلول ذیل استوار است :
1- راندمان: یافتن راه حل های منسجم تر و هوشمندتر برای ارائه سرویس به مشتریان و شرکای تجاری در جهت
کاهش هزینه های تدارکات ، تضمین عرضه ی مداوم تولید ،کاهش موجودی انبار و در نتیجه بهبود بازده دارایی
ها.
2- تمرکز بر نیاز مشتریان : راه اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان (مراقبت از مشتری) بصورت24 ساعته که
شامل توسعه سرویس E2E می شود که مشتریان می توانند کالاهای خود را پیگیری، انتقاد و شکایت کرده و
در زمینه های حمل و نقل پرس و جو کنند.
3- نگرش انجام تمامی کارها :اطمینان می یابیم در مواجهه با طیف گسترده ای از چالش های تدارکات در طول راه
که کالاهای مشتریان به سرعت و با صرفه ی اقتصادی در هرکجایی که بخواهند تحویل یا ارسال خواهد شد
4- رسیدگی جامع به شکایات:
جمع آوری و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتری از طریق تمامی کانال های ارتباطی به منظور ارائه بهترین تجربه مشتری
راهبری و عرضه خدمات جامع پستی مبتنی بر فناوری های نوین برای همگان با هدف ایفای نقش موثر در توسعه و رونق بخش پست
انتخاب اول مشتریان و اپراتور برتر کشور
- تحقق درآمدهای پیش بینی شده
- کسب سهم بازار
- کسب حداکثری رضایتمندی مشتریان
- انطباق و بهره برداری از فناوریهای روز
- افزایش ارزش نشان تجاری