3PL خدماتی است که به شما امکان می دهد لجستیک عملیاتی را از انبارداری ، از طریق حمل و نقل ، برون سپاری کنید و در نهایت شما را قادر می سازد تا روی قسمت های دیگر کسب و کار خود تمرکز کنید.
شرکتهای لجستیکی شخص ثالث هر تعداد خدمات مرتبط با لجستیک زنجیره تأمین را ارائه می دهند. این شامل حمل و نقل ، انبارداری ، چیدن و بسته بندی ، پیش بینی موجودی ، انجام سفارش ، بسته بندی و حمل و نقل کالا است. نمی دانید که تجارت شما نیاز به استفاده از ارائه دهنده 3PL دارد؟ اگر شک دارید ، از یک لیست طرفدار استفاده کنید – ما یکی را برای شما شروع کردیم.
مزایای استفاده از ارائه دهنده 3PL چیست؟
استفاده از ارائه دهنده 3PL مزایای زیادی را ارائه می دهد. بزرگترین این است که با واگذاری این لجستیک ، می توانید روی جنبه های دیگر تجارت خود مانند فروش ، بازاریابی و توسعه محصول متمرکز شوید. برون سپاری 3PL شما را با وقت و منابع بیشتری تر می کند. چند مزیت دیگر:
کاهش هزینه. 3PLs نسبت به حمل و نقل های انفرادی نسبت به شرکت های حمل و نقل اهرم بیشتری دارند. 3PLs با همکاری با شرکتهای مخابراتی می توانند درمورد قیمت گذاری بر اساس فرکانس حجم و سفارش مذاکره کنند. استفاده از 3PL برای مدیریت تمام یا بخشی از زنجیره تأمین شما نیز به شما این آزادی را می دهد تا در سایر مناطق مهم برای رشد و توسعه مشاغل خود سرمایه گذاری کنید.
مقیاس کردن در صورت نیاز یا پایین آمدن: بیشتر مشاغل در طول سال نوسانات تقاضا را تجربه می کنند. استفاده از 3PL به شما امکان می دهد قله ها و فرورفتگی ها را به طور مؤثر مدیریت کنید بدون آنکه نیازی به سرمایه گذاری نداشته باشید.
تجربه مشتری بهتری ارائه دهید: مشتریان انتظار دارند که روز بعد یا همان روز حمل و نقل به صورت استاندارد انجام شود. استفاده از ارائه دهنده تدارکات شخص ثالث به لطف دسترسی به شبکه توزیع گسترده 3PL ، به شما امکان می دهد حمل و نقل سریع را بدون توجه به جایی که سفارش ارسال می شود ، ارائه دهد.
بازارهای جدید را آزمایش کنید: با داشتن 3PL بین المللی ، انعطاف پذیری لازم برای آزمایش آب در بازارهای جدید را دارید ، بدون آنکه به سرمایه گذاری های اصلی مانند فضای انبار یا کارکنان خودتان متعهد شوید.
کاهش خطر: تاخیر در حمل و نقل به دلایل مختلفی می تواند اتفاق بیفتد. هنگامی که شرایط پیش بینی نشده ظاهر می شود ، 3PL مسئول ایجاد ترتیبات متناوب برای انجام سریع سفارشات شما است. همچنین در صورت آسیب یا از بین رفتن کالا از شما محافظت خواهید شد.
به دست آوردن تخصص و دانش فوری در این زمینه. به خصوص اگر تازه کار را شروع کرده اید ، چه کسی بهتر است از شرکتی که در آنها تخصص دارد ، از لجستیک خود مراقبت کنید؟ تکمیل ، انبارداری و حمل و نقل با چالش های اساسی خودشان روبرو است ، بنابراین واگذار کردن آن به متخصصان می تواند واقعاً در نحوه عملکرد شما تغییری ایجاد کند – و این باعث می شود تا روی افزایش ارزش کلی خود به مشتریان متمرکز شوید.
در مورد تدارکات بین المللی دست به دست شوید. اگر در سطح بین المللی به فروش می رسانید ، 3PLs می توانند از مدارک ، آداب و رسوم ، وظایف و سایر مواردی که در مرزها آمده است مراقبت کنند که می تواند محموله های شما را به تاخیر بیاندازد و اگر به طور کامل انجام نشود منجر به هزینه های بالایی می شود. بعلاوه ، در تلاش برای تدوین قوانین پیچیده مربوط به کشورهای مختلف در وقت خود صرفه جویی می کنید.
پس انداز هزینه ایجاد کنید. هنگام انبارداری ، عدم نیاز به حفظ فضای و کارمندان خود می تواند یک اقدام بزرگ صرفه جویی در هزینه باشد. همچنین ، شرکتهایی که پیش بینی موجودی خوبی را ارائه می دهند می توانند به بهینه سازی سطح موجودی شما و صرفه جویی در هزینه های موجودی برای نگهداری موجودی کمک کنند.
منافع استفاده از ارائه دهنده 3PL چیست؟
3PL برای همه مشاغل موجود نیست. در اینجا چند اشکال برای شما در نظر گرفته شده است. آیا اینها روی تجارت شما تأثیر می گذارند؟
کنترل کمتر بر روند تحویل. با توجه به اینکه شخص ثالث از حمل و نقل شما مراقبت کند ، هنگام تأخیر یا مشکلی در ارسال سفارش مشتری می توانید چالش هایی داشته باشید. مشتری به دنبال شما خواهد بود تا این قطعنامه را بررسی کند ، نه 3PL شما.
سرمایه گذاری مقرون به صرفه تر از طرف دیگر مسئله هزینه ، در حالی که استخدام 3PL می تواند در درازمدت خودش را بپردازد ، باز هم این سرمایه گذاری در ابتدا می تواند هزینه بزرگی باشد. اگر به یک انبار بزرگ احتیاج ندارید یا سفارشات زیادی ندارید ، هزینه 3PL می تواند منع کننده باشد.
فاصله بیشتر بین شما و محصول شما. 3PL شما انتخاب می کنید ممکن است شما را به دور از محصولات خود قرار دهد ، که اگر به مشکلات مربوط به کنترل کیفیت بپردازید ، ناراحت کننده خواهد بود یا به هر دلیلی نیاز به بازرسی بدنی از سهام خود دارید.
کدام شرکت 3PL برای شما مناسب است؟
به دلیل تعداد زیاد گزینه ها ، انتخاب ارائه دهنده نهایی می تواند یک روند فرسوده باشد. علاوه بر این ، شما باید اطلاعات دقیقی در مورد هزینه واقعی 3PL برای تجارت خود جمع کنید.
در اینجا چند نکته برای انتخاب شریک زندگی 3PL در نظر گرفته شده است:
1. حجم فعلی و پیش بینی شده. 3PL را انتخاب کنید که بتواند حجم فعلی شما را تحمل کند ، اما اگر به طور ناگهانی دسته ای از سهام جدید اضافه کنید ، حجم سهام خود را افزایش داده و یا سنبله خوبی در فروش داشته باشید ، آماده تحقق حجم شما خواهد بود. شما می خواهید یک 3PL را انتخاب کنید که بتواند اکنون مشاغل شما را اداره کند و وقتی با سرعت کامل کار می کنید!
2. منابع و عملکرد تجاری. مراجع دیگر مشتریانی که از ارائه دهنده 3PL استفاده می کنند و گزارشی از عملکرد شرکت طی چند سال گذشته دریافت کنید ، بررسی کنید. در مورد تحویل به موقع در مقابل تأخیرها ، منابع و اطلاعاتی را جستجو كنید و چگونگی جبران مشاغل در هنگام بروز مشكلات. ببینید مشتریان آنها در مورد آنها چه می گویند – بررسی موارد و قیمت های مشتری نشانگر خوبی از چگونگی ایجاد و حفظ روابط بین المللی مشتری است. 3. فناوری سازگار. اگر از سیستم مدیریت موجودی مبتنی بر ابر استفاده می کنید ، احتمالاً باید شرکتی را انتخاب کنید که به طور مشابه برترین باشد و آماده ادغام با نرم افزار کنترل سهام خود باشد. اطمینان حاصل کنید که فناوری ارائه دهنده 3PL با نحوه کار شما کار می کند.
شما اینجا هستید ورود انجام شد دیدگاه من را ثبت کن.